Bugatti – це європейський бренд, який поєднує в собі класику, елегантність, актуальність та помітність. Bugattі представляє зручний, практичний і надзвичайно комфортний одяг.
The European Brand Bugatti.
Компанія Bugatti – це сімейний бізнес, заснований ще в 1947 році. Саме тоді Фрідріх Вільгельм Бринкман задумав свою першу колекцію пальто і брюк. Число співробітників компанії поступово зростало і в 1978 році перетворюється в індивідуальний бренд Bugatti який починає свою історію в модній столиці Мілану.
Модний бренд Bugatti як і його історія неоднозначні самі по собі враховуючи вже те, що під цим ім’ям в світі значиться французька автомобілебудівна компанія. Назва прийшла до засновників несподіваним чином в 1987 році. Потрібно було щось гучне, тому в пошуках натхнення співробітник компанії Клаус-Юрген Меллер (Klaus-Jurgen Moller) переглядав телефонний довідник Мілана. Італійське прізвище Бугатті, здавалося, відповідає всім вимогам: звучне, красиве, мелодійне – те, що потрібно для назви модного бренду і магазину.
У тому же 1987 роком Bugatti була зареєстрована як торгова марка і відкрила свій офіс в Херфорд (Herford, Germany). Двома роками пізніше німецький ринок підірвало поява стьоганих пальто. До Bugatti прийшла популярність! Після першого успіху бренд ніколи не зупинявся на досягнутому і з кожним роком виходили або несподівані новинки, або нові лінійки брендового одягу. 1989-й – контракт з Gore-Tex, 1990-й – впровадження термо-матеріалів Gore-Tex в модний і практичний одяг компанії,а згодом впровадження системи тривалого регулювання температури ( “Outlast temperature regulation system”), коріння якої лежать в області космічних технологій, та одягу з нанообробки, що забезпечує ефективний захист від масла , пилу, бруду. Особливо великий резонанс викликала куртка з вбудованим обігрівом і системою Активної Вентиляції ( “Active AirCondition”).
1991-й – придбання ліцензії на виробництво взуття . В цьому році Bugatti fashion стартує на міжнародному ринку і відправляється в похід по Європі. 1992-й – запуск спортивної лінійки і нарешті 1993-й оформлення перших франчайзингових відносин.
До 1994 року у компанії були ліцензії на випуск всіх видів чоловічого одягу, взуття, аксесуарів, а також сумок, дрібної шкіргалантереї. А в кінці 90-х бренд придбав всі маркетингові права практично по всій Європі і отримав можливість розширення ринків експорту у Франції і Італії, уклавши угоду з концерном Volkswagen Group.
Зрілість стилю Bugatti завершується створенням, не так давно, лінійок домашнього текстилю та одягу для будинку, але в Європі Bugatti the European Brand перш за все відома як марка з яскраво вираженим європейським характером – стримана і традиційна, класична і трохи темпераментна, а ще практична і надійна . Bugatti підкреслює зовнішній вигляд розкутого і впевненого в собі чоловіка.
Сьогодні Bugatti – це мережа фірмових бутіків в 60 країнах світу і більш ніж 4000 чоловік на виробництві в тому числі чверть в Німеччині.
Bugatti:
Бренд Bugatti – стиль і якість! Bugatti гідний стати завершуючим штрихом в образі чоловіка!
Зареєструйся за телефоном та отримай 10% знижки