Історія створення торгової марки Ted Lapidus (Тед Лапідус)
Існують імена поза часом, вони відразу ж пробуджують гру фантазії і сміливі пориви. Одне з таких імен – бренд Ted Lapidus, який здобув популярність і визнання завдяки світу моди і розкоші. За Лапідусом закріпилося авторство в створенні стилю унісекс, надзвичайно популярного в шістдесяті роки двадцятого століття. Одяг від Лапідуса був наповнений темою сафарі і деталями в стилі мілітарі, наприклад, погони на плечах. Вихід у світ високої моди і популяризація синіх джинсів теж заслуга бренду.
У Едмонда (Теда) Лапідуса було дуже широке коло знайомств, в яке входили такі популярні зірки тих років як Твіггі, Ален Делон, Beatles, Бріджит Бардо. Вони були прихильниками його одягу. Наприклад, Джон Леннон на обкладинці альбому Бітлз “Abbey Road” постав в білому костюмі, створеному Лапідусом. Саме завдяки дизайнеру знаменита Твіггі змінила звичну для неї міні-спідницю на брючні костюми і краватку.
Дизайнер Тед Лапідус (Ted Lapidus) зовсім не думав про те, щоб пов’язати своє життя зі світом моди. Однак його батько – спадковий кравець зміг переконати сина. Пропрацювавши протягом недовго часу учнем у Крістіана Діора, Тед в 1951 році заснував марку, назвавши її власним ім’ям. Французький дизайнер відомий як один з популяризаторів образу унісекс, з його легкої руки в моду увійшли куртки-сафарі і морські блейзери.
У 1960-х в Америці і Франції вже діяла ціла мережа бутиків Ted Lapidus. У 70-ті фірмовий стиль Теда Лапідуса стає більш стриманим, який втілює в собі одночасно і класику і романтику. Це відображається як в жіночих, так і чоловічих моделях.
У 1963 році Тед Лапідус став членом «Синдикату високої моди» ( «Chambre Syndicate des couturies»).
У 1969 для Джона Леннона Лапідус створює сумку з білої шкіри, яка послужила як портфоліо для малюнків музиканта. За її зразком було виготовлено італійськими майстрами 300 таких сумок ручної роботи, ця модель отримала назву «Bag One» і була прикрашена в нижньому кутку автографом самого Джона Леннона.
У 1970 році Ted Lapidus спільно з L`Oreal випускає свій перший аромат.
У 1989 році арт-директором французького будинку стає син Теда Олів’є. Неповторний стиль молодого дизайнера являє собою суміш історизму з футуризмом. Йому належать такі винаходи як одяг зі скла, машинка для склеювання тканин, одяг, що відтворює музику.
На сьогоднішній день з ім’ям бренду частіше пов’язують модні лінії аксесуарів, годинників і ароматів. Вони продовжили розвиток інноваційних тем модних колекцій торгової марки, роблячи образи більш завершеними.
Зареєструйся за телефоном та отримай 10% знижки